Umowa (oferty publicznej)

POSTANOWIENIA OGÓLNE

Niniejszy dokument stanowi ofertę otwartą (zwana dalej "Ofertą") Inkomklimat Ivan Shuba (dalej – Inkomklimat) prowadzącym działalność w Warszawie pod (NIP) 9512543056, skierowaną do nieokreślonego kręgu osób, zawrzeć Umowę o świadczeniu dostępu do serwisu internetowego, który jest zamieszczony na Stronie Inkomklimat: climasoft.pl oraz zapewnić wykonanie prac (usług) przez Niezależnych Wykonawców i / lub Koordynatorów (dalej - "Umowa"), w ramach której Inkomklimat będzie pełnić funkcję "PEŁNOMOCNIKA/POWIERNIKA" od Zamawiającego na zasadach określonych w niniejszej Ofercie wraz ze wszystkimi jej załącznikami. Inkomklimat zapewnia platformę komunikacyjną pomiędzy Zamawiającym a Niezależnymi Wykonawcami i/lub Koordynatorami. Prawa i obowiązki Zamawiający a określają obowiązujące przepisy prawa polskiego, w tym Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny, i Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

Inkomklimat publikuje niniejszą Umowę publiczną (ofertę) na Stronie Inkomklimat: climasoft.pl.

Oferta wchodzi w życie z chwilą zamieszczenia jej na stronie Inkomklimat: climasoft.pl.

Zgodnie z art. 384, 384[1], 385 Kodeksu Cywilnego Polski, niniejsza Umowa jest ofertą publiczną, a poprzez przyjęcie (akceptu) warunków określonych poniżej, każda zdolna do czynności prawnych osoba fizyczna lub prawna (Zamawiający) zobowiązuje się do przestrzegania warunków niniejszej Umowy, jej załączników i aneksów.

Inkomklimat zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w Ofercie (w tym w opisie usług, taryfach, procedurze płatności) i/lub wycofania Oferty w dowolnym czasie według własnego uznania. W przypadku zmian, zmiany te wchodzą w życie od momentu zamieszczenia zaktualizowanej wersji na stronie Inkomklimat: climasoft.pl.

 

PODSTAWOWE POJĘCIA UŻYTE W NINIEJSZEJ UMOWIE

Umowa oferty publicznej – niniejsza Umowa o udostępnienie Strony Internetowej (serwisu internetowego, Strony Internetowej Inkomklimat) oraz zapewnienie wykonania prac (usług) przez Niezależnych Wykonawców i/lub Koordynatorów, w których Inkomklimat występuje, jako "PEŁNOMOCNIK/POWIERNIK" Zamawiającego.

Niniejsza Umowa jest oficjalnym dokumentem elektronicznym, jej warunki są takie same dla wszystkich Zamawiających.

Akcept - udzielenie przez Zamawiającego pełnej i bezwarunkowej zgody na zawarcie niniejszej Umowy w całości, bez podpisywania przez Strony pisemnego egzemplarza Umowy.

Zamawiający – osoba fizyczna lub prawna, która zakończyła procedurę rejestracji na Stronie Internetowej i zawarła Umowę ze Inkomklimat, akceptując ofertę w sposób określony w niniejszej umowie, oraz powierza/zleca Inkomklimat zapewnienie wykonania prac (usług) przez wybranego przez Zamawiającego Niezależnego Wykonawcę i/lub Koordynatora oraz dokonanie rozliczenia z nimi za wykonane prace (usługi) za środki otrzymane od Zamawiającego na rachunek rozliczeniowy Inkomklimat.

Akceptując warunki niniejszej Umowy Zamawiający zawiera ją przystępując do niej w całości, potwierdza, że ukończył 18 lat, nie zachodzą żadne okoliczności ograniczające jego zdolność cywilną, podane przez niego informacje są dokładne i aktualne oraz rozumie znaczenie swoich działań, wszystkie warunki Umowy są dla niego jasne, nie działa pod wpływem błędu (oszustwa, przymusu, groźby itp.), w pełni zgadza się ze wszystkimi istotnymi warunkami niniejszej Umowy i bezwarunkowo je akceptuje.

Inkomklimat - podmiot gospodarczy, który zapewnia dostęp do serwisu internetowego zamieszczonego na Stronie Internetowej Inkomklimat: climasoft.pl  oraz wykonanie prac (usług) przez Niezależnych Wykonawców i/lub Koordynatorów, oraz działa jako "PEŁNOMOCNIK/POWIERNIK" Zamawiającego w celu wyszukiwania Niezależnych Wykonawców i/lub Koordynatorów do wykonania prac (usług) i dokonywania rozliczeń z nimi na koszt Zamawiającego, środki od którego wpłynęły na rachunek rozliczeniowy Inkomklimat, zgodnie z wypełnionym Wnioskiem o przyznanie prac (usług) na Stronie internetowej Inkomklimat.

Wykonawca Niezależny – podmiot gospodarczy i/lub osoba fizyczna, która posiada niezbędne zezwolenia w odpowiedniej formie, jeśli są one wymagane zgodnie z wymogami określonymi przez obowiązujące prawo polskie, i świadczy prace (usługi) w zakresie ogrzewania, klimatyzacji i wentylacji wraz z dostarczeniem wszelkiej niezbędnej dokumentacji technicznej.

Koordynator - podmiot gospodarczy i/lub osoba fizyczna, która posiada niezbędne zezwolenia w odpowiedniej formie, jeśli są one niezbędne ze względu na wymagania określone przez obowiązujące prawo polskie i świadczy prace (usługi) w zakresie kontroli "Niezależnego Wykonawcy" w odniesieniu do terminów realizacji prac (usług) i ich zgodności z przepisami państwowymi i/lub zgodności Zadania technicznego z wszelką dokumentacją techniczną.

Strony – wskazanie w Umowie Zamawiającego i Niezależnego Wykonawcy i/lub Koordynatora i/lub Zamawiającego i Inkomklimat.

Konto osobiste (profil) – to specjalna sekcja Strony internetowej zawierająca informacje o Zamawiającym, o wyborze przez Zamawiającego odpowiedniego zakresu prac (usług), o dostępnych sposobach płatności za prace (usługi) itp.

Sposób zawarcia niniejszej Umowy – oficjalna oferta publiczna Inkomklimat zostanie uznana za zaakceptowaną przez Zamawiającego, a niniejsza Umowa zacznie obowiązywać i zostanie zawarta z Zamawiającym od momentu, w którym Zamawiający zaakceptuje jej warunki poprzez naniesienie oznaczenia «V» naprzeciwko zdania "Wyrażam zgodę na warunki umowy oraz na przetwarzanie moich danych osobowych w celu dokonania płatności", które jest dostępne na Stronie internetowej pod linkiem: climasoft.pl.

Strona internetowa Inkomklimat - jest zasobem internetowym, który zawiera informacje o Inkomklimat, pracach (usługach) itp.

Strona internetowa – oficjalna Strona Internetowa, prawo do korzystania z której należy do Inkomklimat, znajduje się w Internecie pod adresem: climasoft.pl

Oprogramowanie – programy komputerowe i algorytmy działań, uporządkowane według ustalonego systemu i logicznie powiązane celami, dla których stworzono Stronę internetową, będące ich integralną częścią, stanowiące podstawę funkcjonalną Strony internetowej.

Zasoby Strony internetowej – sama Strona internetowa, jako złożony przedmiot prawa autorskiego, inne dobra własności intelektualnej umieszczone na Stronie internetowej, w tym m.in. Oprogramowanie (programy komputerowe i algorytmy działania), bazy danych, ich katalogi, obrazy graficzne, sygnały dźwiękowe, teksty i inne informacje, ułożone według ustalonego systemu i logicznie powiązane ze sobą celami, dla których Strona internetowa została stworzona.

Prace (usługi) – usługi w zakresie ogrzewania, klimatyzacji i wentylacji, wraz z dostarczeniem wszelkiej niezbędnej dokumentacji technicznej i/lub informacji oraz usługi konsultacyjne dotyczące zagadnień technicznych w zakresie ogrzewania, wentylacji i klimatyzacji, świadczone przez Niezależnego Wykonawcę i/lub Koordynatora na rzecz Zamawiającego i kontrolowane przez Koordynatora, poprzez umożliwienie mu rejestracji na Stronie internetowej na zasadach określonych w niniejszej Umowie, po ich wyborze przez Zamawiającego na Stronie internetowej i dokonaniu za nie płatności.

Zadanie techniczne – dokument zawierający wymagania Zamawiającego dotyczące trybu i przebiegu prac, usług oraz ich odbioru. Jest stosowany jako dokument źródłowy, który uwzględnia główny cel prac, usług, ich charakterystykę, zadania Zamawiającego, opis danych pierwotnych, celów, zadań, wymaganych parametrów, wymagania i zakres prac, usług, formy raportowania, a także wymagania specjalne. Zadanie techniczne jest konieczne do wypełnienia przez Zamawiającego na stronie internetowej Inkomklimat climasoft.pl. . Zamówienie bez wypełnionego Zadania technicznego nie zostanie przyjęte do realizacji przez Inkomklimat oraz Niezależnego Wykonawcę i/lub Koordynatora.

Dokumentacja techniczna – system dokumentów graficznych i tekstowych związanych z systemami wentylacji, klimatyzacji i ogrzewania do stosowania w budowie i użytkowaniu budynków i budowli i tp.

Wniosek o realizację prac (usług) – prawidłowo sporządzony wniosek Zamawiającego o realizację prac (usług) z wypełnieniem niezbędnych pól na Stronie Internetowej Inkomklimat: climasoft.pl.

Kalkulator online – funkcjonalność Strony internetowej, która służy do kalkulacji kosztów prac (usług) w zakresie opracowania dokumentacji technicznej itp.

Rysunek techniczny to dokument w postaci obrazu graficznego wykonany w określonej skali, z podaniem wymiarów i umownie wyrażonych warunków technicznych

Środki tranzytowe (niewykorzystane) - kwota środków otrzymanych na rachunek rozliczeniowy Inkomklimat z tytułu świadczenia pracy (usług) przez Niezależnych Wykonawców i/lub Koordynatorów, która nie jest zaliczana do przychodów Inkomklimat, ale pełni rolę zabezpieczenia przyszłych wydatków w całości do czasu wykonania pracy (usługi) w całości przez Niezależnego Wykonawcę i/lub Koordynatora. Środki te są przekazywane na rachunek bieżący Niezależnych Wykonawców i/lub Koordynatorów dopiero wtedy, gdy praca (usługi) zostaną w pełni wykonane i/lub częściowo wykonane, co potwierdza Zamawiający na swoim Koncie Osobistym (profilu) na Stronie Internetowej Inkomklimat: climasoft.pl

Wynagrodzenie oznacza kwotę pieniężną płaconą Inkomklimat przez Zamawiającego za uzyskanie dostępu do produktów oprogramowania w formie serwisu internetowego dostępnego na Stronie Internetowej Inkomklimat:climasoft.pl oraz zapewnienie świadczenia prac (usług) przez Niezależnych Wykonawców i/lub Koordynatorów.

 

1.PRZEDMIOT UMOWY

1.1Zgodnie z trybem i warunkami określonymi w niniejszej Umowie Inkomklimat zapewnia dostęp za pośrednictwem sieci Internet do oprogramowania w formie serwisu internetowego zamieszczonego na stronie internetowej Inkomklimat:climasoft.pl oraz zapewnia wykonanie prac (usług) przez Niezależnych Wykonawców i/lub Koordynatorów, a także występuje, jako „PEŁNOMOCNIK/POWIERNIK” Zamawiającego w zakresie wyszukiwania Niezależnych Wykonawców i/lub Koordynatorów do wykonania prac (usług) i rozliczania się z nimi za środki Zamawiającego, które zostaną wcześniej otrzymane na rachunku bieżącym Inkomklimat i będą stanowić gwarancję przyszłych wydatków w pełnej wysokości do czasu pełnego wykonania prac (usług) przez Niezależnego Wykonawcę i/lub Koordynatora.

1.2. Akceptem (moment pełnego potwierdzenia i bezwarunkowego przyjęcia wszystkich warunków umowy ofertowej, jej załączników, regulaminów, dodatków, stanowiących jej integralne części) to moment jakiejkolwiek interakcji Zamawiającego ze Stroną Internetową Inkomklimat, w tym między innymi: rejestracji na Stronie Internetowej Inkomklimat, opłacenia faktury, faktycznego korzystania z usług Strony Internetowej.

1.3. Fakt jakiejkolwiek interakcji na Stronie Internetowej Inkomklimat oznacza, że Zamawiający zapoznał się, rozumie i bezwarunkowo akceptuje warunki niniejszej Umowy Ofertowej w całości bez zastrzeżeń i ograniczeń.

1.4. W przypadku, gdy Zamawiający nie zgadza się z którymkolwiek z postanowień niniejszej Umowy, nie będzie uprawniony do korzystania z usług Inkomklimat, a Inkomklimat prosi Zamawiającego w takim razie o opuszczenie Strony Internetowej Inkomklimat pod adresem: climasoft.pl.

1.5. Za miejsce zawarcia niniejszej Umowy Strony uznają siedzibę Inkomklimat.

1.6. Oprócz treści niniejszej Umowy tryb świadczenia usług przez Inkomklimat określają Zasady zapewnienia wykonania prac (usług), które stanowią integralną część Umowy.

1.7. Inkomklimat ma prawo zaangażować osoby trzecie (podwykonawców) do wykonania całości lub części prac (usług) związanych z korzystaniem i/lub dostępem do Strony Internetowej Inkomklimat na rzecz Zamawiających.

 

2. PROCEDURA REJESTRACJI NA STRONIE INTERNETOWEJ INKOMKLIMAT ORAZ TRYB ŚWIADCZENIA PRAC (USŁUG)

2.1 2.1. Procedurę rejestracji na Stronie Internetowej Inkomklimat, dostępnej pod linkiem: climasoft.pl, oraz tryb świadczenia prac (usług) przez Niezależnych Wykonawców i/lub Koordynatorów szczegółowo określa Załącznik nr 1 do niniejszej Umowy. Rejestracja na Stronie Internetowej Inkomklimat oznacza przyjęcie oferty Inkomklimat.

2.2. Zamawiający i Inkomklimat uzgodnili, że dokumenty związane z wykonaniem niniejszej Umowy i przekazywane za pośrednictwem poczty elektronicznej mają moc prawną.

 

3. KOSZT PRAC (USŁUG), WARUNKI PŁATNOŚCI I TRYB PRZEKAZANIA

3.1 Koszt dostępu do usługi online dostępnej na Stronie Internetowej Inkomklimat: climasoft.pl oraz warunki udzielania rabatów, zapewnienia świadczenia prac (usług) przez Niezależnych Wykonawców i/lub Koordynatorów wskazane są w odpowiednich sekcjach na Stronie Internetowej Inkomklimat.

3.2. Walutą niniejszej Umowy jest narodowa waluta Polski - złoty.

3.3. Płatność dokonywana jest przez Zamawiający a w formie bezgotówkowej poprzez przekazanie środków na rachunek bankowy Inkomklimat za pomocą dowolnej metody określonej na Koncie Osobistym (profilu) Zamawiającego a na Stronie Internetowej Inkomklimat: climasoft.pl.

3.4.Opłata za zapewnienie przez Inkomklimat dostępu do serwisu internetowego dostępnego na Stronie Internetowej Inkomklimat: climasoft.pl oraz zapewnienie świadczenia usług (prac) przez Niezależnych Wykonawców i/lub Koordynatorów następuje na zasadzie przedpłaty, chyba że w niniejszej Umowie i/lub odpowiedniej sekcji na Stronie Internetowej Inkomklimat jest zaznaczono inaczej.

3.5. Za wykonanie czynności określonych w pkt 1.1. niniejszej Umowy Zamawiający zobowiązany jest wpłacić w całości (dokonać 100% przedpłaty) kwotę środków na rachunek rozliczeniowy Inkomklimat. Środki do zapłaty obejmują kwotę wynagrodzenia za wykonanie przez Inkomklimat czynności określonych w pkt 1.1. niniejszej Umowy. Środki pozostałe po potrąceniu wynagrodzenia są uznawane za niewykorzystane i stanowią środki tranzytowe i nie są zaliczane do przychodów Inkomklimat i stanowią zabezpieczenie wydatków majątkowych w pełnej wysokości (zwrot kosztów pracy (usług) za prace (usługi) świadczone przez Niezależnych Wykonawców i/lub Koordynatorów).

3.6. Inkomklimat będzie dokonywać płatności na rzecz Niezależnego Wykonawcy i/lub Koordynatora za wykonanie usług (prac) i będzie dokonywać płatności środkami tranzytowymi dopiero po wykonaniu usług (robót) przez Niezależnego Wykonawcę i/lub Koordynatora i zatwierdzeniu ich przez Koordynatora w całości i za każdy etap, który został zaakceptowany przez Zamawiającego na jego Koncie Osobistym (profilu) na Stronie Internetowej Inkomklimat.

3.6.1. Jeżeli po zatwierdzeniu usług (prac) lub ich części świadczonych przez Koordynatora Zamawiający nie kliknął przycisku "Akceptuj" na Koncie Osobistym (profilu) na Stronie Internetowej Inkomklimat i nie odrzucił wyniku, to po upływie 3 (trzech) dni kalendarzowych usługi (prace) świadczone i zaakceptowane przez Koordynatora są automatycznie uznawane za zaakceptowane przez Zamawiającego.

3.7. Czynności, o których mowa w pkt 1.1. niniejszej Umowy, zostaną wykonane pomiędzy Inkomklimat a Zamawiającym odpowiednim Aktem o wykorzystanych środkach.

3.8. Jeśli Zamawiający chce korzystać z elektronicznego obiegu dokumentów, Inkomklimat i Zamawiający potwierdzają, że dokumenty pierwotne mogą być sporządzone elektronicznie zgodnie z przepisami obowiązującego w Polsce prawa dotyczącego dokumentów elektronicznych lub w formie papierowej. W celu elektronicznej wymiany dokumentów Inkomklimat i Zamawiający będą korzystać z usługi zarządzania dokumentami "M.E.Doc".

 

4. PRAWA I OBOWIĄZKI Zamawiającego

4.1 Zamawiający zobowiązuje się do przestrzegania warunków niniejszej Umowy i jej załączników, a także do zapłaty za świadczone na jego rzecz usługi określone w punkcie 1.1 niniejszej Umowy w sposób i na warunkach przewidzianych w niniejszej Umowie.

4.2 Zamawiający zobowiązuje się do samodzielnego zapoznania się z informacją o warunkach świadczenia dostępu do produktów programowych za pośrednictwem sieci Internet w formie serwisu internetowego dostępnego na Stronie Internetowej Inkomklimat: climasoft.pl oraz zapewnienia świadczenia usług (prac) przez Niezależnych Wykonawców i/lub Koordynatorów i ich kosztów. Milczenie i dalsze korzystanie z serwisu internetowego dostępnego na Stronie Internetowej Inkomklimat: climasoft.pl po poinformowaniu przez Inkomklimat na Stronie Internetowej o zmianie dotychczasowych warunków niniejszej Umowy oraz innych zmianach, będzie traktowane jako wyrażenie przez Zamawiającego a zgody na zmiany i uzupełnienia, chyba że w takich zmienionych dokumentach wyraźnie przewidziano inaczej. Zamawiający ponosi wszelkie ryzyko związane z wystąpieniem niekorzystnych konsekwencji z powodu niespełnienia przez Zamawiającego a wymogów niniejszej klauzuli.

4.3. Zamawiający zobowiązuje się do korzystania ze Strony Internetowej Inkomklimat wyłącznie w celach zgodnych z prawem, do przestrzegania obowiązujących przepisów prawa polskiego, a także praw i uzasadnionych interesów Inkomklimat.

4.4. Zamawiający nie jest uprawniony do podejmowania działań, które wpływają na normalne funkcjonowanie serwisu internetowego dostępnego na Stronie Internetowej Inkomklimat: climasoft.pl. Zamawiający zobowiązuje się nie stosować żadnych urządzeń, programów, procedur, algorytmów i metod, urządzeń automatycznych lub równoważnych procesów manualnych w celu uzyskania dostępu, pozyskania, skopiowania lub monitorowania zawartości Strony Internetowej Inkomklimat.

4.5. Zamawiający zobowiązany jest do wypełnienia Zadania technicznego na Stronie Internetowej Inkomklimat.

4.6. Zamawiający zobowiązany jest do dostarczenia w formie elektronicznej na Stronie internetowej Inkomklimat Niezależnemu wykonawcy i/lub Koordynatorowi wypełnionego Zadania technicznego oraz danych wstępnych niezbędnych do wykonania prac (usług) w zakresie określonym niniejszą Umową i przepisami prawa.

4.7. Zamawiający zobowiązany jest do zaakceptowania lub niezaakceptowania rezultatu wykonanej pracy (usługi) lub wydzielonej części przez Niezależnego Wykonawcę i/lub Koordynatora, po zatwierdzeniu przez Koordynatora w terminie 3 (trzech) dni kalendarzowych od daty ich otrzymania na Stronie Internetowej Inkomklimat: climasoft.pl.

4.8. Zamawiający niniejszym potwierdza, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych (w przypadku osób fizycznych), zdolność do czynności prawnych (w przypadku osób prawnych) oraz nie podlega żadnej formie opieki.

4.9. Zamawiający ma prawo zwrócić się do przedstawicieli Inkomklimat i uzyskać od nich niezbędne informacje w sprawach związanych z czynnościami określonymi w pkt 1.1. niniejszej Umowy.

4.10. Uzyskać pomoc konsultacyjną od przedstawicieli Inkomklimat w zakresie korzystania z usługi online zamieszczonej na stronie internetowej Inkomklimat: climasoft.pl.

4.11. Zamawiający ma prawo zrezygnować z zaproponowanego przez Inkomklimat Niezależnego Wykonawcy do wykonania prac (usług) przed dokonaniem płatności.

4.12. Inkomklimat i/lub Niezależni wykonawcy są podmiotami całkowicie niezależnymi i nie mają wpływu na swoje działania.

4.13. Inkomklimat nie ponosi odpowiedzialności za zgodność działania Niezależnego Wykonawcy i/lub Koordynatora z prawem polskim oraz oczekiwaniami Zamawiającego w trakcie wykonywania prac (usług) na rzecz Zamawiającego.

4.14. Inkomklimat nie ponosi odpowiedzialności, za jakość i terminowość prac (usług) świadczonych przez Niezależnych Wykonawców i/lub Koordynatorów na rzecz Zamawiającego.

4.15. Inkomklimat nie ponosi odpowiedzialności za wypełnienie zobowiązań gwarancyjnych w zakresie prac (usług) świadczonych przez Niezależnych Wykonawców i/lub Koordynatorów na rzecz Zamawiającego.

4.16. Zamawiający może mieć inne prawa i ponosić inne obowiązki ustanowione niniejszą Umową i obowiązującym prawem polskim.

 

5. PRAWA I OBOWIĄZKI INKOMKLIMAT

5.1. Inkomklimat zobowiązuje się do zapewnienia dostępu do produktów programowych w formie serwisu internetowego dostępnego na stronie www: climasoft.pl oraz zapewnia świadczenie prac (usług) przez Niezależnych Wykonawców i/lub Koordynatorów w sposób przewidziany niniejszą Umową.

5.2. Zamawiający zgadzają się, że Inkomklimat zastrzega sobie prawo, według własnego uznania, do zmiany lub usunięcia wszelkich informacji opublikowanych na Stronie Internetowej Inkomklimat, do zawieszenia, ograniczenia lub zakończenia dostępu Zamawiającego do serwisu internetowego dostępnego na Stronie Internetowej Inkomklimat: climasoft.pl w dowolnym momencie z dowolnej przyczyny, pod warunkiem, że Zamawiający zostanie o tym powiadomiony na piśmie.

5.3. Inkomklimat ma prawo do zmiany warunków niniejszej Umowy, w tym procedury płatności i taryf. Informacja o takich zmianach zostanie opublikowana przez Inkomklimat na Stronie Internetowej i/lub w newsletterze. Dalsze korzystanie ze Strony i usług (prac) świadczonych przez niezależnych wykonawców po wprowadzeniu zmian do Umowy oznacza akceptację tych zmian i/lub uzupełnień.

5.4. Inkomklimat ma prawo do umieszczania reklam i/lub innych informacji w dowolnej sekcji Strony Internetowej Inkomklimat bez zgody Zamawiającego.

5.5. W przypadku naruszenia przez Zamawiającego warunków niniejszej Umowy, Inkomklimat ma prawo zawiesić, ograniczyć lub zakończyć takiemu Zamawiającemu dostęp do serwisu internetowego dostępnego na Stronie www: climasoft.pl oraz do świadczenia usług (prac) świadczonych przez Niezależnych Wykonawców i/lub Koordynatorów jednostronnie w dowolnym momencie, bez ponoszenia odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody, które mogą zostać wyrządzone Zamawiającemu w wyniku takich działań.

5.6. Inkomklimat będzie miała prawo, według własnego uznania, wybrać Niezależnego Wykonawcę i/lub Koordynatora do wykonania prac (usług) na rzecz Zamawiającego.

5.7. Inkomklimat ma prawo do wysyłania powiadomień do Zamawiającego, w tym elektronicznych na adresy e-mail Zamawiającego lub SMS wiadomości na numery telefonów komórkowych Zamawiających, zawierające informacje organizacyjne, techniczne, informacyjne lub inne dotyczące możliwości korzystania z serwisu internetowego dostępnego na Stronie Internetowej Inkomklimat: climasoft.pl.

5.8. Inkomklimat ma prawo do kontroli i zatwierdzania wszelkich etapów (wyników) prac (usług) świadczonych przez Niezależnych Wykonawców i/lub Koordynatorów.

 

6. ODPOWIEDZIALNOŚĆ. OGRANICZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI

6.1. Inkomklimat nie ponosi odpowiedzialności za żadne błędy, pominięcia, wady i opóźnienia w przetwarzaniu lub transmisji danych, awarie linii komunikacyjnych, zniszczenie jakiegokolwiek sprzętu, nieautoryzowany dostęp osób trzecich do Strony Internetowej Inkomklimat, które spowodowały ograniczenie dostępu Zamawiającego do serwisu internetowego dostępnego na Stronie Internetowej Inkomklimat: climasoft.pl. Inkomklimat nie ponosi odpowiedzialności za żadne awarie techniczne lub inne problemy jakichkolwiek sieci lub usług telefonicznych, systemów komputerowych, serwerów lub dostawców, sprzętu komputerowego lub telefonicznego, oprogramowania, awarie usług poczty elektronicznej lub skryptów z przyczyn technicznych, za normalne funkcjonowanie i dostępność niektórych segmentów sieci Internet i sieci operatorów telekomunikacyjnych biorących udział w dostępie Zamawiającego do usługi online dostępnej na Stronie Internetowej Inkomklimat: climasoft.pl

6.2. Inkomklimat nie ponosi odpowiedzialności wobec Zamawiających ani osób trzecich za jakiekolwiek szkody bezpośrednie i/lub pośrednie, w tym za utracone zyski lub utracone dane, uszczerbek na honorze, godności lub reputacji biznesowej poniesione w związku z korzystaniem z serwisu internetowego dostępnego na Stronie Internetowej Inkomklimat: climasoft.pl i zapewnieniem świadczenia prac (usług) przez Niezależnych Wykonawców i/lub Koordynatorów, lub brakiem możliwości korzystania z niej, lub nieuprawnionym dostępem do komunikacji Zamawiającego przez osoby trzecie.

6.3. Inkomklimat nie ponosi odpowiedzialności za zgodność serwisu internetowego dostępnego na Stronie Internetowej Inkomklimat: climasoft.pl w całości lub w części z oczekiwaniami Zamawiającego, bezbłędne i nieprzerwane działanie Strony Internetowej Inkomklimat, zakończenie dostępu Zamawiającego do Strony Internetowej Inkomklimat, jak również za bezpieczeństwo loginu i hasła Zamawiającego zapewniającego dostęp do usługi online dostępnej na Stronie Internetowej Inkomklimat: climasoft.pl z przyczyn związanych z awariami technicznymi sprzętu lub oprogramowania Inkomklimat i nie zwraca Zamawiającemu żadnych strat z tym związanych.

6.4 Inkomklimat nie ponosi odpowiedzialności wobec Zamawiający a za ograniczenie dostępu do serwisu internetowego dostępnego na Stronie Internetowej Inkomklimat: climasoft. pl oraz zapewnienia świadczenia prac (usług) przez Niezależnych Wykonawców i/lub Koordynatorów, za wypowiedzenie dostępu do Strony Internetowej Inkomklimat, jeżeli te ograniczenia i wypowiedzenie powstały w wyniku okoliczności siły wyższej, które powstały po zawarciu niniejszej Umowy i na które Strony nie miały wpływu, w tym m.in. wojna, zamieszki, strajki, sabotaż, embargo, pożary, powodzie, klęski żywiołowe, pogorszenie sytuacji radioelektronicznej lub radiologicznej, eksplozje, działania lub bezczynność rządu Polski lub innego państwa, akty władz państwowych i/lub samorządowych, zmiany w polskim ustawodawstwie, awarie w sieciach publicznych, zmiany warunków dostępu do urządzeń łączności liniowej i kablowej.

6.5. Inkomklimat nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek uszkodzenia urządzeń elektronicznych Zamawiającego lub jakiejkolwiek innej osoby, jakiegokolwiek innego sprzętu lub oprogramowania spowodowane lub związane z korzystaniem przez Zamawiającego ze Strony Internetowej Inkomklimat.

6.6. Inkomklimat nie ponosi odpowiedzialności wobec Zamawiającego ani osób trzecich za:

- treść i legalność, dokładność informacji wykorzystywanych/otrzymywanych przez Zamawiającego podczas korzystania z serwisu internetowego dostępnego na Stronie Internetowej Inkomklimat: climasoft.pl oraz świadczenia prac (usług) przez Niezależnych Wykonawców i/lub Koordynatorów;

- jakość prac/usług świadczonych przez Niezależnego Wykonawcę i/lub Koordynatora na rzecz Zamawiającego, wykonania ich w ustalonym terminie;

- wykonanie zobowiązań gwarancyjnych wobec Zamawiającego w zakresie prac (usług) świadczonych przez Niezależnego Wykonawcę i/lub Koordynatora;

- zgodność czynności wykonywanych przez Niezależnych Wykonawców i/lub Koordynatorów w celu świadczenia prac (usług) na rzecz Zamawiającego z polskim ustawodawstwem oraz dostępność wszelkich niezbędnych zezwoleń uprawniających do świadczenia prac (usług);

- wykonanie przez Zamawiającego swoich zobowiązań do odbioru prac (usług) świadczonych przez Wykonawców Niezależnych i/lub Koordynatorów.

6.7. W przypadku roszczeń do Inkomklimat ze strony osób trzecich, w tym innych Zamawiających, związanych z korzystaniem przez Zamawiającego z serwisu internetowego dostępnego na Stronie Internetowej Inkomklimat: climasoft.pl oraz zapewnieniem świadczenia prac (usług) przez Niezależnych Wykonawców i/lub Koordynatorów, Zamawiający zobowiązuje się do zaspokojenia tych roszczeń z osobami trzecimi własnym staraniem i na własny koszt, chroniąc Inkomklimat przed ewentualnymi stratami i postępowaniami lub do występowania po stronie Inkomklimat w takich postępowaniach, a także do zwrotu strat Inkomklimat (w tym kosztów prawnych) poniesionych przez nią w związku z roszczeniami i pozwami sądowymi związanymi z umieszczeniem materiałów i/lub działalnością Zamawiającego na Stronie Internetowej Inkomklimat.

6.8. Inkomklimat nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek koszty lub straty bezpośrednio lub pośrednio poniesione przez Zamawiającego i/lub Niezależnego Wykonawcę i/lub Koordynatora w wyniku wykonania prac (usług) przez Niezależnych Wykonawców i/lub Koordynatorów dla Zamawiającego. Inkomklimat w żadnym wypadku nie ponosi odpowiedzialności wobec Zamawiającego, Niezależnych Wykonawców i/lub Koordynatorów ani osób trzecich za jakiekolwiek straty pośrednie, w tym utracone zyski.

6.9. Inkomklimat nie kontroluje jakości i terminów prac (usług) świadczonych przez Niezależnych Wykonawców i/lub Koordynatorów. W związku z tym Zamawiający akceptuje warunek, że wszystkie prace i usługi oferowane za pośrednictwem Strony Internetowej Inkomklimat są świadczone na jego wyłączną odpowiedzialność, a świadczenie tych prac i usług nie jest w żaden sposób związane z działalnością Inkomklimat.

6.10. W przypadku niedokonania płatności i/lub opóźnienia w płatności zgodnie z fakturą lub innym dokumentem płatniczym, o ile inne warunki płatności pomiędzy Zamawiającym a Inkomklimat nie zostały uzgodnione w niniejszej Umowie, aneksach do niniejszej Umowy, umowie dodatkowej lub innych warunkach płatności przewidzianych w niniejszej Umowie, Zamawiający zapłaci karę umowną w wysokości maksymalnej odsetek za opóźnienia, przewidzianych w danym roku kalendarzowym.

.6.11. Kwota wynagrodzenia otrzymanego i zaliczonego do przychodów Inkomklimat od Zamawiającego za wykonanie czynności określonych w pkt 1.1. niniejszej Umowy nie podlega zwrotowi, z wyjątkiem sytuacji przewidzianych w Umowie.

 

7. OCHRONA PRAW DO DÓBR WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ

Ogół programów, danych, znaków towarowych, własności intelektualnej, w tym praw autorskich, oraz innych dóbr użytych na Stronie internetowej Inkomklimat stanowi własność intelektualną jej prawnych właścicieli i jest chroniony przez przepisy prawa własności intelektualnej obowiązujące w Polsce, a także odpowiednie międzynarodowe traktaty prawne i konwencje, których Polska jest stroną oraz odpowiednie regulacje Unii Europejskiej. Każde użycie będących częścią serwisu internetowego dostępnego na Stronie internetowej Inkomklimat: climasoft.pl oraz wykonywanie prac (usług) przez Niezależnych Wykonawców i/lub Koordynatorów z elementów, symboli, tekstów, obrazów graficznych, programów i innych elementów innych niż dopuszczone w niniejszej Umowie, bez zgody Inkomklimat lub innego podmiotu uprawnionego jest niezgodne z prawem i może skutkować wszczęciem postępowania sądowego oraz pociągnięciem osób naruszających do odpowiedzialności cywilnej oraz karnej.

 

8. DANE OSOBOWE

8.1. Akceptując warunki niniejszej Umowy w celu spełnienia wymogów polskiego i unijnego prawodawstwa dotyczącego ochrony danych osobowych, a mianowicie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z 27 kwietnia 2016, Zamawiający udziela Inkomklimat zgody (jednoznacznej i bezwarunkowej) na przekazywanie, przetwarzanie, przechowywanie jego danych osobowych (nazwisko, imię, e-mail, numer telefonu komórkowego, miasto zamieszkania, nazwa pracodawcy, doświadczenie zawodowe i języki programowania, itp.), które zostały uzyskane w wyniku interakcji Zamawiającego ze Stroną Internetową Inkomklimat, w dowolny sposób, w szczególności, ale nie wyłącznie, poprzez zbieranie, utrwalanie, przetwarzanie, przechowywanie, systematyzowanie, gromadzenie, dostosowywanie, wykorzystywanie, w tym poprzez włączenie ich do bazy danych osobowych Inkomklimat, przekazywanie osobom trzecim w ramach ich kompetencji (udostępnianie, dostęp), rozpowszechnianie, blokowanie, usuwanie. Zamawiający udziela zgody (jednoznacznej i bezwarunkowej) Inkomklimat na rozpowszechnianie danych osobowych w przypadkach wyraźnie przewidzianych prawem i wyłącznie na żądanie organu państwowego uprawnionego do otrzymywania takich informacji lub gdy potrzeba rozpowszechnienia danych w określonej formie i objętości wynika bezpośrednio z przepisów prawa.

8.1.1. Zamawiający , który zawarł niniejszą Umowę, wyraża zgodę na wykorzystanie przez Inkomklimat jego danych osobowych określonych w niniejszej Umowie w celu realizacji warunków niniejszej Umowy, przestrzegania przepisów prawa, prowadzenia księgowości, przygotowania dokumentów oraz w każdym innym celu związanym z niniejszą Umową.

8.2. Inkomklimat będzie przetwarzać dane osobowe zgodnie z wymogami polskich i unijnych przepisów o ochronie danych osobowych. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych Zamawiająego jest dobrowolna, ale jej wyrażenie jest niezbędne do wykonania niniejszej Umowy. Podane dane osobowe będą przechowywane od dnia zawarcia Umowy do końca obowiązywania niniejszej Umowy.

8.3. Zamawiający (Zamawiający ) został poinformowany o prawie do żądania od administratora dostępu do danych osobowych Zleceniobiorcy, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub o prawie do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także o prawie do przenoszenia danych.

8.4. Zamawiający (Zamawiający ) ma prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

 

9. PRAWA AUTORSKIE

9.1. Wszelkie wyłączne prawa majątkowe do przedmiotów prawa autorskiego, a mianowicie: dokumentacji technicznej oraz wyników innych prac (usług) wykonanych przez Niezależnego Wykonawcę i/lub Koordynatora w trakcie realizacji niniejszej Umowy i opłaconych przez Zamawiającego, należą do Zamawiającego. Zamawiający może korzystać z powyższych praw w dowolny sposób, samodzielnie, bez zgody Niezależnego Wykonawcy i/lub Koordynatora, co obejmuje również prawo do przenoszenia wyników prac (usług) wykonanych w ramach niniejszej Umowy (w tym dokumentacji technicznej) na osoby trzecie bez uzyskania jakiejkolwiek zgody Niezależnego Wykonawcy i/lub Koordynatora.

9.2. Po podpisaniu przez Zamawiającego odpowiedniego aktu wykonanych prac (usług) ( ich części), Zamawiający nabywa prawa majątkowe autorskie do wyników prac (usług) wykonanych w ramach niniejszej Umowy i ma nieograniczone prawo do korzystania z takich wyników prac (usług). Tantiema Niezależnego Wykonawcy i/lub Koordynatora jest wliczona w całkowity koszt prac (usług) przewidzianych Umową.

9.3. Inkomklimat oraz Niezależny Wykonawca i/lub Koordynator gwarantują Zamawiającemu, że przekazane im prawa autorskie do utworów należą do niego jako autora, lub jako pracodawcy w wyniku stworzenia utworu służbowego przez pracownika Niezależnego Wykonawcy i/lub Koordynatora, lub jako właściciela w wyniku nabycia praw majątkowych do utworów od osób trzecich. Prawa autorskie majątkowe do utworów nie zostały sprzedane ani przeniesione na osoby trzecie, nie zostały też zastawione ani nie są przedmiotem sporów z osobami trzecimi.

9.4. Inkomklimat oraz Niezależny Wykonawca i/lub Koordynator gwarantują, że w momencie dostarczenia wyników prac (usług) w ramach niniejszej Umowy zostaną uregulowane wszelkie kwestie i formalności z pracownikami Niezależnego Wykonawcy i/lub Koordynatora i/lub osób trzecich, które stworzyły utwory (w tym kwestie związane z wypłatą tantiem), a także gwarantuje, że pracownicy Niezależnego Wykonawcy i/lub Koordynatora i/lub osób trzecich, które stworzyły utwór, nie mają podstaw do kwestionowania przeniesienia praw majątkowych do utworów na rzecz Zamawiającego i dalszego korzystania z tych praw majątkowych przez Zamawiającego.

9.5.Tajemnica handlowa–informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość́ gospodarczą, które jako całość́ lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności (art. 11 Ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji).

9.6. Informacja - każda informacja i/lub dane, które mogą być przechowywane na nośnikach materialnych lub wyświetlane elektronicznie.

9.7. Informacja poufna to tajemnica handlowa Zamawiającego, czyli wszelkie informacje, które mogą być wykorzystane przez inne podmioty, co spowoduje straty (finansowe, majątkowe itp.), utratę reputacji biznesowej, przewagi konkurencyjnej, zaufania klientów Zamawiającego.

Tajemnica handlowa w ramach niniejszej Umowy obejmuje:

• Informacje, do których Niezależny Wykonawca i/lub Koordynator uzyskał dostęp w trakcie wykonywania swoich obowiązków: informacje o klientach i partnerach Zamawiającego, kosztach usług i istotnych warunkach umów, wszelkie szczegóły dotyczące placówki, wniosku, dokumentacji projektowej, planów biznesowych i strategii rozwoju biznesu Zamawiającego; treść korespondencji biznesowej i negocjacji z klientami, potencjalnymi klientami i partnerami Zamawiającego, itp.

9.8. Niezależny Wykonawca i/lub Koordynator zobowiązują się:

9.8.1. nie wykorzystywać do własnych celów i nie ujawniać żadnych informacji uzyskanych w wyniku wykonywania obowiązków przez Niezależnego Wykonawcę i/lub Koordynatora na rzecz Zamawiającego, stanowiących tajemnicę handlową i informację poufną jakiejkolwiek osoby, przedsiębiorstwa lub organizacji;

9.8.2. w okresie obowiązywania Umowy oraz po jej wygaśnięciu, nie wykorzystywać dla własnych celów lub na rzecz osób trzecich informacji należących do Zamawiającego na podstawie praw własności intelektualnej.

9.9 Wykonawca i/lub Koordynator w przypadku niewywiązania się z obowiązków/zobowiązań wynikających z pkt. 9.8.1.-9.8.2., poz. 9. niniejszej Umowy zapłaci Zamawiającemu karę pieniężną w wysokości 500 zł. (pięćset złotych) za każdy wykryty przypadek takiego naruszenia.

9.10. Zastrzeżona wyżej kara umowna nie wyłącza uprawnień Zamawiającego do dochodzenia na zasadach ogólnych odszkodowania z tytułu powstałej szkody wyrządzonej Zamawiającego w wysokości przewyższającej wysokość zastrzeżonej kary umownej.

9.11. Zamawiający, w przypadku naruszenia praw własności intelektualnej Zamawiającego przez Niezależnego Wykonawcę i/lub Koordynatora, ma prawo pociągnąć Niezależnego Wykonawcę i/lub Koordynatora do odpowiedzialności materialnej z tytułu Kodeksu Cywilnego Rzeczypospolitej Polskiej, Ustawa z dnia 30 czerwca 2000r. – Prawo własności przemysłowej, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r.o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

 

10. TRYB ROZWIĄZYWANIA SPORÓW

10.1. Zamawiający i Inkomklimat zgadzają się, że wszelkie spory i nieporozumienia, które mogą wynikać z niniejszej Umowy lub w związku z nią, będą rozwiązywane w drodze negocjacji z obowiązkowym zachowaniem procedury przedsądowego rozwiązywania sporów. Roszczenia Zamawiającego dotyczące świadczonej przez Inkomklimat usługi serwisu internetowego, która jest dostępna na Stronie Internetowej Inkomklimat: climasoft.pl będą przyjmowane do rozpatrzenia wyłącznie wtedy, gdy zostaną sporządzone w formie pisemnej i przesłane na adres mailowy Inkomklimat w terminie trzech miesięcy od dnia przyznania dostępu do serwisu internetowego dostępnego na Stronie Internetowej Inkomklimat: climasoft.pl lub odmowy jej świadczenia.

10.2. W przypadku braku porozumienia, wszelkie spory dotyczące wykonania niniejszej Umowy będą rozstrzygane przez sąd zgodnie z obowiązującym prawem polskim w siedzibie Inkomklimat.

10.3. W przypadku sporów pomiędzy Zamawiającym a Niezależnym Wykonawcą i/lub Koordynatorem związanych ze świadczeniem prac (usług) przez Niezależnego Wykonawcę i/lub Koordynatora na rzecz Zamawiającego, spory takie będą rozstrzygane niezależnie pomiędzy Zamawiającym a Niezależnym Wykonawcą i/lub Koordynatorem bez udziału Inkomklimat.

 

11 TRYB DOKONYWANIA ZMIAN I UZUPEŁNIEŃ W UMOWIE

11.1. Zmiany i/lub uzupełnienia Umowy będą dokonywane jednostronnie decyzją Inkomklimat. Za datę wejścia w życie zmian i/lub uzupełnień do niniejszej Umowy przyjmuje się datę publikacji takich zmian i/lub uzupełnień na Stronie Internetowej Inkomklimat, chyba że Inkomklimat postanowi inaczej.

11.2. Jeżeli Zamawiający nie zgadza się z wprowadzonymi zmianami i/lub uzupełnieniami do niniejszej Umowy, Zamawiający ma prawo rozwiązać niniejszą Umowę poprzez powiadomienie Inkomklimat o odmowie dalszego korzystania z serwisu internetowego dostępnego na Stronie Internetowej Inkomklimat: climasoft.pl oraz zapewnienia świadczenia prac (usług) przez niezależnych wykonawców, koordynatorów, a także braku zgody na wprowadzone zmiany i/lub uzupełnienia lub nie przystąpienie do nowej wersji Umowy lub odmowę przestrzegania jej warunków.

11.3. W przypadku rozwiązania Umowy, Strony dokonają wzajemnych rozliczeń z tytułu otrzymanych od Zamawiającego płatności w terminie 5 dni.

11.4. Strony ustalają, że milczenie (brak pisemnych powiadomień o wypowiedzeniu Umowy lub braku zgody na niektóre postanowienia Umowy, w tym zmiany taryf), jak również dalsze korzystanie z działań Inkomklimat, określonych w pkt 1.1. niniejszej Umowy, będzie traktowane jako zgoda i przystąpienie Strony do nowej wersji Umowy, do wersji Umowy z wprowadzonymi zmianami i/lub uzupełnieniami.

 

12. OKOLICZNOŚCI SIŁY WYŻSZEJ

12. 1 Strony nie ponoszą odpowiedzialności za niewykonanie (lub nienależyte wykonanie) swoich zobowiązań wynikających z niniejszej Umowy, jeżeli niewykonanie to nastąpi w wyniku działania siły wyższej, takiej jak powódź, pożar, trzęsienie ziemi i inne klęski żywiołowe, wojna i działania wojenne, strajki, blokada, decyzje rządowe, ograniczenia antydumpingowe i inne okoliczności niezależne od Stron, które wystąpiły w okresie obowiązywania niniejszej Umowy i wpłynęły na wykonanie zobowiązań Stron.

12.2 Istnienie siły wyższej i jej charakter zostanie potwierdzony przez odpowiednią Stronę pisemnym zaświadczeniem wydanym przez Izbę Przemysłowo-Handlową w miejscu wystąpienia takiej okoliczności lub innym właściwym organem lub organizacją.

12.3. Strona dotknięta siłą wyższą niezwłocznie (w miarę możliwości, o ile siła wyższa istnieje, ale nie później niż 5 (pięć) dni kalendarzowych od daty jej wystąpienia) powiadomi pozostałe Strony o jej wystąpieniu, charakterze, potencjalnym czasie trwania okoliczności siły wyższej i jej zakończeniu.

12.4. Jeżeli Strona dotknięta okolicznościami siły wyższej nie powiadomi lub nie poinformuje w odpowiednim czasie drugiej Strony o takich okolicznościach, Strona ta zostanie pozbawiona prawa do powoływania się na okoliczności siły wyższej, jako przyczynę niewykonania swoich zobowiązań.

12.5. Jeżeli okoliczności siły wyższej trwają dłużej niż 1 (jeden) miesiąc, każda ze Stron ma prawo do rozwiązania Umowy. W takim przypadku żadna ze Stron nie ma prawa żądać od pozostałych Stron zapłaty za wyrządzone szkody.

 

13. INNE POSTANOWIENIA UMOWY

13.1. Zawierając niniejszą Umowę, Zamawiający potwierdza, że otrzymał od Inkomklimat wszystkie informacje przed zawarciem niniejszej Umowy przewidziane w przepisach o ochronie konsumentów.

13.2. Niniejsza Umowa oraz relacje pomiędzy Inkomklimat a Zamawiającym podlegają prawu polskiemu. Kwestie nieuregulowane w Umowie będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim.

13.3 Jeżeli z jakiegokolwiek powodu którykolwiek z warunków niniejszej Umowy zostanie uznany za nieważny, nie będzie to miało wpływu na ważność lub możliwość zastosowania pozostałych warunków Umowy.

13.4. Niniejsza Umowa wraz z załącznikami wchodzi w życie od momentu przyjęcia przez Zamawiającego oferty Inkomklimat poprzez rejestrację na Stronie Internetowej Inkomklimat i obowiązuje do momentu zakończenia korzystania przez Zamawiającego z działań Inkomklimat, określonych w punkcie 1.1. niniejszej Umowy.

13.5. Niniejsza Umowa została sporządzona w języku polskim w formie elektronicznej.

 

DANE INKOMKLIMAT

Inkomklimat Ivan Shuba

Adama Branickiego 21

02-972, Warszawa, Polska

NIP: 9512543056

REGON: 522249876

__________

__________

 

Wersja umowy z dnia 17.01.2023 r.

 

 

Załącznik № 1

do Umowy (oferta publiczna).

Wersja z dnia 17.01.2023 r

ZASADY REJESTRACJI NA STRONIE INTERNETOWEJ INKOMKLIMAT ORAZ TRYB ZAPEWNIENIA ŚWIADCZENIA PRAC (USŁUG)

1. Inkomklimat zapewni dostęp do serwisu internetowego dostępnego na Stronie Internetowej Inkomklimat: climasoft.pl i zapewni świadczenie prac (usług) na rzecz Zamawiającego przez Wykonawców Niezależnych i/lub Koordynatora w ramach niniejszej Umowy po zakończeniu przez Zamawiającego procedury rejestracji na Stronie Internetowej Inkomklimat w sposób określony w sekcji "Logowanie/Rejestracja", która jest dostępna na Stronie Internetowej Inkomklimat pod linkiem: climasoft.pl.

2. W celu rejestracji na Stronie Internetowej Inkomklimat i utworzenia konta, Zamawiający powinien otrzymać od przedstawicieli Inkomklimat w sekcji "Rejestracja" na Stronie Internetowej Inkomklimat ID i posługiwać się nim w celu kontynuowania procedury rejestracji.

3. Podczas procedury rejestracji na Stronie Internetowej Inkomklimat pojawi się formularz z polami (powiązanymi z ID), w którym Zamawiający musi wypełnić pola zgodnie z informacjami wymaganymi na Stronie Internetowej Inkomklimat. Po zakończeniu procedury rejestracji, Zamawiającemu zostanie automatycznie utworzone Konto Osobiste (profil), za pośrednictwem, którego Zamawiający będzie mógł korzystać z platformy i tworzyć Wnioski o świadczenie prac (usług).

4. W celu pracy na Stronie Internetowej Inkomklimat oraz odbioru rezultatów świadczenia prac (usług) przez Niezależnych Wykonawców i/lub Koordynatorów, obowiązkowe jest zalogowanie się w sekcji "Logowanie". Logowanie odbywa się przy użyciu numeru telefonu, z którym konto zostało powiązane podczas rejestracji. Na podany numer telefonu zostanie wysłana wiadomość SMS z kodem, który należy wpisać w polu "Wpisz kod".

5. W celu uzyskania wyników prac (usług), Zamawiający powinien utworzyć Wniosek o uzyskanie prac (usług) za pomocą Kalkulatora dokładnego kosztu prac (usług) i szacunkowego czasu wykonania, który na podstawie wprowadzonych danych wejściowych od Zamawiającego oblicza wstępny koszt i szacunkowy czas wykonania prac (usług) przez Niezależnych Wykonawców i/lub Koordynatorów. Kalkulator dokładnego kosztu prac (usług) i szacunkowego czasu wykonania zawiera następujące elementy i główne punkty:

"Eksportowanie rysunków technicznych do formatu dwg" - często rysunki architektoniczne są w formacie pdf lub jpg. Takie formaty komplikują pracę. Ponieważ eksportowanie zajmuje dużo czasu, tego typu prace również są wliczone w całkowity koszt prac (usług).

 

1) Wentylacja:

"Obliczenia wymiany powietrza pomieszczenia" - jeżeli w pomieszczeniu wymagana jest wentylacja, to obliczenia będą wykonywane w każdym przypadku. Obliczenia przeprowadza się według krotności znormalizowanej, według liczby ludzi lub dla asymilacji zanieczyszczeń (w zależności od pomieszczenia).

"Plan z systemem wentylacji" - dopiero po wykonaniu obliczeń, Niezależny Wykonawca może nanieść system wentylacji na plany architektoniczne. W rezultacie mamy sporządzone plany kondygnacji z systemem wentylacji (obrysy, węzły, oznakowanie). Przebieg kanałów wentylacyjnych uzgadniany jest na etapie tworzenia Zadania technicznego. Na tym etapie można już uzyskać specyfikację systemu wentylacji.

"Izometrię instalacji wentylacyjnej" można uzyskać dopiero po wykonaniu planów z instalacją wentylacyjną. Rezultatem jest schemat 3D z przypisami.

2)Klimatyzacja:

" Obliczanie ilości ciepła dostarczanego do pomieszczenia" - jeśli pomieszczenie wymaga klimatyzacji, to obliczenia będą przeprowadzone w każdym przypadku. Obliczenia przeprowadza się dla zysków ciepła od przegród budowlanych i promieniowania słonecznego, od urządzeń i ludzi, od oświetlenia oraz od infiltracji (od wentylacji).

"Plan z systemem klimatyzacji" - dopiero po wykonaniu obliczeń Niezależny Wykonawca może narysować na planie system klimatyzacji. W rezultacie powstaje sporządzony plan kondygnacji z systemem klimatyzacji (obrysy, węzły, oznakowanie). Przebieg przewodów doprowadzających chłodzenie, kanałów odwadniających i powietrznych jest uzgadniany na etapie tworzenia Zadania technicznego. Na tym etapie można już uzyskać specyfikację układu klimatyzacji.

"Izometrię systemu klimatyzacji" można uzyskać dopiero po wykonaniu planów z systemem klimatyzacji. Rezultatem jest schemat 3D z przypisami.

3) Ogrzewanie:

"Obliczenia strat ciepła pomieszczenia" - jeżeli pomieszczenie wymaga ogrzewania, to obliczenia będą przeprowadzone w każdym przypadku. Obliczenia przeprowadza się dla strat ciepła z przegród budowlanych, przeszkleń i infiltracji (z wentylacji).

"Plan z systemem grzewczym" - dopiero po wykonaniu obliczeń niezależny Wykonawca może nanieść system grzewczy na plany architektoniczne. W rezultacie mamy sporządzone plany kondygnacji z systemem grzewczym (obrysy, węzły, oznakowanie). Przebieg rur uzgadniany jest na etapie tworzenia Zadania technicznego. Na tym etapie można już uzyskać specyfikację instalacji grzewczej

"Izometrię instalacji grzewczej" można uzyskać dopiero po wykonaniu planów z instalacją grzewczą. Rezultatem jest schemat 3D z przypisami.

"Dobór sprzętu" - ta pozycja umożliwia dobrać sprzęt dla pomieszczenia. Po obliczeniach sprzęt zostanie wybrany wystarczająco dokładnie do budżetowania pomieszczenia, dla wyjaśnienia trzeba sporządzić rysunek tego systemu.

Również Kalkulator dokładnego kosztu prac (usług) i szacowanego czasu wykonania zawiera: „zestawienie danych ogólnych”, „charakterystykę urządzeń wentylacyjnych”, „specyfikację bez wyszczególnienia kanałów powietrznych”, „specyfikację z wyszczególnieniem kanałów powietrznych”, „wizyta w miejscu instalacji do 3 godzin, w wybranych miastach Polski)”, „dokumenty z mokrą pieczęcią Niezależnego wykonawcy i/lub Koordynatora oraz w formie drukowanej” (ta usługa jest płatna i jest automatycznie wliczana do całkowitego kosztu wykonania prac (usług), jeśli Zamawiający wybrał ją w Kalkulatorze dokładnego kosztu prac (usług) i szacowanego czasu ich wykonania przy tworzeniu Wniosku o prace (usługi), jeśli Zamawiający nie wybrał tej usługi przy tworzeniu Wniosku o świadczenie prac (usług), a następnie wyrazi chęć jej otrzymania, zostanie ona opłacona przez Zamawiającego oddzielnie na podstawie faktury)".

6. Jeżeli Zamawiającemu odpowiada wstępna cena za wykonanie prac (usług), powinien kliknąć przycisk "Zamów" i wypełnić Zadanie techniczne na opracowanie dokumentacji Technicznej na Stronie Internetowej oraz dołączyć plik z architekturą pomieszczenia. W przypadku braku wypełnienia Zadania technicznego, Wniosek o świadczenie prace(usług) pozostaje nieaktywny. Po wypełnieniu Zadania technicznego należy zapoznać się i zaznaczyć Umowę oraz wysłać wniosek o realizację, po czym pojawi się okienko z rodzajem płatności. Po wybraniu rodzaju płatności należy kliknąć przycisk „Wyślij zapytanie”. Po wysłaniu zapytania na Koncie Osobistym (profilu) pojawi się zakładka „Moje Zamówienia”, która będzie zawierała szczegółowe informacje o składzie zamówienia, Zadania technicznego, aktualnych wnioskach (w trakcie realizacji), wnioskach zakończonych (wykonanych), omówieniu szczegółów wniosku itp. Postępy w wykonaniu wniosku, jak również wyniki świadczenia prac (usług) będą zatwierdzane przez Koordynatora. Koordynator zostanie dołączony w późniejszym terminie.

7.Informacje wprowadzone przez Zamawiającego we Wniosku o świadczenie prac (usług) ze Strony internetowej zostaną przekazane Niezależnemu wykonawcy i/lub Koordynatorowi, którzy je przeanalizują. W przypadkach, gdy deklarowane prace (usługi) w Kalkulatorze dokładnego kosztu prac (usług) i szacowanego czasu wykonania nie są w pełni sprecyzowane, Niezależny Wykonawca i/lub Koordynator i/lub Inkomklimat dodaje dodatkowe prace (usługi), koszt i dokonuje zmian odnośnie terminów świadczenia prac (usług) we Wniosku, jeśli jest to konieczne. Dodatkowe prace (usługi) mogą być uzgodnione przez Zamawiającego i dodane do Wniosku o wykonanie prac (usług) w każdym momencie, gdy Zamawiający zmieni warunki zamówienia, rysunki architektoniczne, dodatkowe wymagania, (które nie były zawarte w warunkach zamówienia), w wyniku dostarczenia przez Zamawiającego dodatkowych informacji o pomieszczeniu, co z kolei spowoduje ponowną kalkulację i korektę rysunków przez Niezależnego wykonawcę i/lub Koordynatora, nawet, jeśli Zamawiający zapłacił za zamówienie, a prace (usługi) są już świadczone przez Niezależnego wykonawcę i/lub Koordynatora.

8.Niezależny Wykonawca i/lub Inkomklimat, po otrzymaniu od Zamawiającego i/lub Inkomklimat wypełnionego Zadania technicznego, ma prawo do korekty kosztów i terminu wykonania prac (usług). Po uzgodnieniu Wniosku na wykonanie Prac (Usług) i Zadania technicznego, Zamawiający dokona płatności, po czym Niezależny Wykonawca i/lub Koordynator rozpocznie świadczenie prac (usług). Po zakończeniu dowolnego etapu Wniosku, Niezależny Wykonawca prześle wynik Koordynatorowi do wglądu. Jeśli wynik jest zadowalający dla Koordynatora, w kolumnie Wynik w sekcji "Etapy realizacji wniosku" pojawi się link "Zobacz wynik". Zamawiający może przejrzeć wynik i jeśli jest z niego zadowolony i/lub ma jakieś uwagi, może kliknąć przycisk "Odrzuć wynik" w sekcji "Etapy realizacji wniosku" oraz wypisać uwagi i przesłać je do Niezależnego Wykonawcy w celu dokonania korekty. Zamawiający ma 3 (trzy) dni kalendarzowe na zapoznanie się z wynikami prac (usług) i ewentualne ich odrzucenie od momentu pojawienia się we wniosku przycisku "Odrzuć wynik". Jeżeli w ciągu 3 (trzech) dni kalendarzowych od momentu pojawienia się w we wniosku przycisku "Odrzuć wynik" Zamawiający nie prześle swoich uwag, wynik wykonania prac (usług) automatycznie zmieni się na "Zaakceptowany". Czas, który zostanie poświęcony na potwierdzenie wniosku i/lub związany z wyeliminowaniem zmian powstałych w trakcie analizy wyniku przez Zamawiającego, jest doliczany do szacunkowego czasu pracy w kalkulacji kalkulatora strony internetowej przy tworzeniu zamówienia przez Zamawiającego.

W przypadku zatwierdzenia wyniku, Wniosek lub wydzielona część zostanie zamknięty i przeniesiony do sekcji „Wnioski wykonane”.

9. Niezbędne informacje związane ze świadczeniem prac (usług) będą umieszczane na Osobistym Koncie (profilu) Zamawiającego na Stronie Internetowej Inkomklimat.

10. W procesie świadczenia prac (usług) przedstawiciel Niezależnego Wykonawcy i/lub Koordynatora prześle na adres e-mail Zamawiającego wstępne rysunki techniczne do akceptacji. Jeżeli Zamawiający nie zgadza się z rysunkami i proponuje dokonanie korekt, Niezależny Wykonawca i/lub Koordynator dokona pierwszej korekty bezpłatnie. Kolejne korekty prac (usług) będą wymagały korekty ich kosztu i terminu wykonania oraz wystawienia odpowiednich faktur do zapłaty.

11. Wszystkie główne punkty związane ze świadczeniem prac (usług) będą omawiane/rozwiązywane na Stronie Internetowej Inkomklimat climasoft.pl poprzez czat online na Koncie Osobistym (profilu) Zamawiającego. Szybkość odpowiedzi/reakcji na wnioski Niezależnego Wykonawcy i/lub Koordynatora dotyczące Zadania technicznego oraz wnioski pojawiające się w trakcie świadczenia prac (usług) wpływają bezpośrednio na termin wykonania prac (usług).

12. Po uzgodnieniu wyników prac (usług) przez Zamawiającego, Niezależnego Wykonawcę i/lub Koordynatora, Niezależny Wykonawca prześle je drogą elektroniczną w pliku zawierającym wyniki wykonanych prac (usług), te wyniki również będą dostępne w formie elektronicznej bezpośrednio na Koncie Osobistym (profilu) Zamawiającego. Jeśli Zamawiający wybrał i zapłacił w całości w Kalkulatorze dokładnego kosztu prac (usług) i szacowanego czasu ich wykonania za opcję "dokumenty z mokrą pieczęcią Niezależnego Wykonawcy i w formie drukowanej", wynik prac (usług) zostanie wykonany w formie drukowanej z jego obowiązkowym poświadczeniem z mokrą pieczęcią Niezależnego Wykonawcy i przekazany Zamawiającemu.

14. W razie potrzeby wizyta przedstawicieli Niezależnego Wykonawcy i/lub Koordynatora w miejscu instalacji w związku ze świadczeniem prac (usług) jest usługą dodatkową i będzie opłacana przez Zamawiającego odrębnie. Kwota, czas i termin takiej wizyty zostaną uzgodnione przez Strony odrębnie i ta usługa będzie płatna na podstawie faktury.

15. Dokonywanie zmian w wykonanych pracach (usługach) jest usługą dodatkową opłacaną przez Zamawiającego na podstawie faktury wystawionej przez Inkomklimat.

 

DANE INKOMKLIMAT 

Inkomklimat Ivan Shuba

Adama Branickiego 21

02-972, Warszawa, Polska

NIP: 9512543056

REGON: 522249876

__________

__________

______________________________________
 

Wersja Załącznika №1 do Umowy( oferty publicznej) z dnia 17.01.2023 r.

Технічна підтримка

Якщо у тебе виникли труднощі під час роботи, будь ласка, заповни всі поля форми та опиши ситуацію в полі «Запитання». Наш менеджер зв’яжеться з тобою, щоб надати необхідні вказівки й допомогу

Надіслати
Технічна підтримка

Вашу заявку успішно надіслано!

З вами невдовзі зв'яжеться наш менеджер.

Закрити
Зачекайте